Reklama
 
Blog | Lukáš Jelínek

Oprava silnic podruhé

Nedávno jsem tu popisoval, jak v praxi vypadá proces opravy silnic v Česku. Nyní to vypadá, že se cosi pohnulo a nastala určitá změna k lepšímu. Tedy alespoň v tom jednom případě.

Dnes jsem jel opět po obchvatu Čáslavi na silnici I/38. Od mé poslední cesty tímto úsekem uplynuly tři týdny. A byl jsem příjemně překvapen. Alespoň jedna kritizovaná věc byla během zmíněné doby vyřešena – byly ošetřeny spáry záplat, takže jednak už nehrozí roztrhání mrznoucí vodou, a také je jízda přes záplaty o něco příjemnější.

Je to samozřejmě pozitivní věc. Podle vyjádření ŘSD byly spáry ošetřeny již před 7.11.2007, což se zjevně nestalo – jsem ale rád, že k tomu vůbec došlo, byť v pozdějším termínu. Nevím, zda se tak stalo na základě mé kritické zprávy (třeba to četl někdo z ŘSD a zajistil nápravu) či zda to bylo zcela nezávislé. Ale každopádně děkuji těm, kdo se o to postarali.

Řečené samozřejmě nic nemění na tom, že je silnice stále ve špatném stavu – že nebyla opravena některá velmi špatná místa, že záplaty nejsou zrovna nejrovnější a že silnice bude bezpodmínečně vyžadovat další intenzívní péči.

Reklama

V diskusi jsem se dočetl, že se možná brzy bude dělat koberec. Nezbývá než doufat, že k tomu skutečně dojde. Do stavby a oprav silnic půjde letos nejvíc peněz v historii České republiky (možná i české části Československa). Proto je naděje poněkud větší, ale na druhou stranu by hodně zamrzelo, kdyby tato velmi vytížená silnice přišla zkrátka. Tím spíš, že již byla opravena silnice vedoucí přes Čáslav a při špatném stavu obchvatu by se mohla část tranzitní dopravy vrátit do města. A to by si čáslavští jistě nepřáli.

Vyhledávání

Tip: Vyhledávejte dle autora pomocí autor: autor:”Erik Tabery” další tip

Výsledky vyhledávání

Hledám o sto šest
Vyskytla se chyba, zkuste to znovu.
Reklama